otrdiena, 2012. gada 3. aprīlis

Bourjois Flower Perfection vs Revlon Colorstay


Šoreiz divu tonālo krēmu salīdzinājums.

Tā kā vēlējos iegādāties labu sedzošo tonālo krēmu un pie reizes izmēģināt kādu no jaunumiem, sekoju Skaistuma dienasgrāmatas ieteikumam un nopirku Bourjois Flower Perfection (svārstījos starp šo un Healthy Mix), kā arī, lai mazinātu risku, iegādājos nu jau pārbaudītu vērtību - Revlon Colorstay.




Bourjois man ir tonī nr 51 Light Vanilla. Pirmkārt, kas man ir ļoti svarīgi, šis tonālais neoksidējas un nekļūst oranžīgs ne pēc 10 minūtēm, ne dienas beigās (kas ir loģiski, jo noturība tam nav izcila - uz manas kombinētās ādas piepūderēts turas aptuveni 6 stundas, solīto 16 vietā). Turklāt, tas nesmuki izceļ sausos pleķīšus uz ādas un diezgan slikti klājas gan ar sūklīti, kas nāk tam komplektā, gan ar plakano tonālā otu. Vislabāk (atkal pēc manām domām) to ir uzklāt vienkārši ar pirkstiem.

Bet, neskatoties uz augstākminētajiem trūkumiem, Bourjois Flower Perfection tiešām dod lielisku pārklājumu un nomaskē pilnīgi visus defektus tā, ka konsīleris var mierīgi atpūsties plauktiņā, sniedzot matētu efektu.

Kā jau minēju, Revlon man sanāk iegādādies atkārtoti, jo labāku drugstore tonālo es vēl neesmu atradusi. Revlon Colorstay ir pieejams divu veidu - viens ir taukainai/kombinētai ādai un otrs ir sausai/normālai. Man ir sausai/normālai ādai tonī nr 150, Buff.

Lai gan pārklājums tam nav tik biezs un sedzošs kā Bourjois, tas neizceļ sausos ādas pleķīšus. Tonālais nepavisam nejūtas uz ādas un tam nav jūtams nepatīkamais maskas efekts, kaut gan papildus lietoju konsīleri, lai noslēptu nelielu sarkanumu un pigmentāciju pēc pumpiņām. Atšķirībā no Bourjois, Revlon arī godam izturēja apsolītās 24 h (jā, jā ir pārbaudīts :)). Kā jau minēju, Revlon paliek mans favorīts un domāju, patiks arī jums, ja vēlaties iegūt vidēju segumu bez maskas efekta ar nelielu mirdzumu - tādu dewy look. :)

Noslēgumā apkopojums:

Bourjois Flower Perfection
Noturība: vidēja
Sedzošās īpašības: izcilas
Maskas efekts: diemžēl nedaudz ir jūtams
Iepakojums: ērts, nāk kopā ar sūklīti, kas var noderēt "ārkārtas gadījumos"
Toņu izvēle: laba
SPF faktors: 15
Cena: aptuveni 10 Ls

Revlon Colorstay
Noturība: izcila
Sedzošās īpašības: vidējas
Maskas efekts: nav
Iepakojums: varētu būt labāks, jo nav dozatora
Toņu izvēle: laba
SPF faktors: 15
Cena: aptuveni 11 Ls


4 komentāri:

  1. Sveika! Vai kaut kur Latvijā var nopirkt Revlon kosmētiku? Es esmu manījusi tikai internetā..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja godīgi, tad nezinu. Drogās pirku Revlon matu kopšanas līdzekļus (ļoti labs šampūns krāsotiem matiem no Pro sērijas sarkanā pudelītē), bet dekoratīvā kosmētika laikam Drogās nebija. Bet ir jau arī eBay, tikai ar toni jānotrāpa!

      Dzēst
  2. Jau ilgāku laiku skatos Revlon tonālo krēmu, bet nevaru saprast toni. Domāju arī par toni-Buff. Esmu ļoti gaiša, bet bail, ka, tuvojoties vasarai, tonis tomēr būs pa gaišu! :D

    AtbildētDzēst
  3. Sveika! Uzreiz nepamanīju tavu komentāru.
    Skatoties cik gaiša tu esi. Es ziemā esmu gandrīz balta un Buff man bija nedaudz par tumšu, nācās lietot pašiedegumu vai krāsot kaklu. Bet vasarā bija tieši laikā. Jāņem vērā arī tas, ka gandrīz visi toņi ir ar dzelteno apakštoni, kas uz bālas ādas vienmēr izskatās tumšāk. :) Veiksmīgu pirkumu!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...