svētdiena, 2012. gada 1. aprīlis

Sveiciens pavasarī un Bourjois vaigu sārtuma apskats


Visām mīļš sveiciens šajā pūpolsvētdienā! Ceru, ka savu pērienu ar pūpoliem jau dabūjāt :))



Šoreiz apskatīšu vaigu sārtumu no Bourjois Nr 54 Rose Frisson. Tas ir rozīgs, mirdzošs tonis ar pavisam nelielu persiku piesitienu, kas labi izskatīsies uz bālas, gaišas un nedaudz tumšākas ādas. Kas mani pārsteidza ir patīkamais ziedu aromāts, ko veikalā testējot nebiju pamanījusi (tas ir tikai šim tonim, vai visai kolekcijai?). Ja man liktu to noraksturot, es teiktu, ka tas atgādina romantiskas atmiņas no vecmāmiņas jaunības. Pat nezinu, kā tāds salīdzinājums ienāca man prātā, bet katru reizi uzklājot sārtumu tas uzpeld :)

Ar zibspuldzi

Dabīgā apgaismojumā bez zibspuldzes

Uzreiz piebildīšu, ka ir diezgan grūti pārslēgties no intensīvi pigmentētajiem Benefit, NARS un citiem vairāk vai mazāk profesionālajiem sārtumiem, un pārslēgties uz caurspīdīgo Bourjois. Kaut gan, ja ir īpaša vēlme un laiks, arī šo var padarīt intensīvāku. Arī tilpuma ziņā tas atpaliek - tikai 2.5 grami, ierasto 4-7 vietā.

Klāt vaigu sārtumam nāk miniatūra otiņa, kas, ja pie rokas nav citas, pavisam nav peļama sārtuma uzklāšanai, lai gan iztušēt ar to ir grūtāk.

Bet visumā esmu ļoti apmierināta ar šo pirkumu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...