ceturtdiena, 2012. gada 11. oktobris

July Glossy Box 2012

Jūlijs jau sen pagājis, bet man diemžēl līdz šim nebija izdevības izmēģināt visu GB saturu, lai uzrakstītu pilnīgāku atsauksmi.

Izlīdzoties ar nelielo pieredzi, atrādu jūlija kastītes saturu:



Šī mēneša tēma - dubļainie un skaļie festivāli, tik ļoti iemīļotie Anglijā jau kopš hipiju ziedu laikiem. Paciņas piepildījums paredzēts tam, lai katra meitene tajos justos kā princese. Tātad, kas pēc GB šajā sarakstā ietilpst:


1. Clynol Enrich Colour Shampoo - ar šķidro dārgakmeņu ekstraktu un UV filtru. Domāju pataupīt vasarai, kad matiem tiešām nepieciešama aizsardzība no saules stariem.


2. Monu Golden Glow paštonējošs, mitrinošs līdzeklis sejai un ķermenim. Tā kā šovasar esmu iesauļojusies kā nekad, nogrūdīšu to plauktā līdz decembrim :)


3. Elizabeth Arden Visible Difference Skin Balancing Lotion SPF15 - pavisam neliels iepakojums, bet produkts pats par sevi ļoti ekonomisks. Man patika tas, ka neaizsprosto poras un ir ļoti, ļoti viegls, neskatoties uz tā sastāvā esošo UVA/UVB filtru.

Source: http://farm8.staticflickr.com/7251/7718932964_84695a2d77_c.jpg
4. Jelly Pong Cosmetics Lip Frosting Irish Cream Pavlova - lūpu spīdums ar garšīgu nosaukumu un tikpat garšīgu smaržu. Swatchos, ko esmu redzējusi citos blogos, uz katrām lūpām tas izskatās citādāk.


5. HD Brows palete Vamp brunetēm. Sīkāks apskats gaidāms šeit.


Esmu vairāk nekā apmierināta ar jūlija GB saturu un uzskatu, ka šī ir pati veiksmīgākā kastīte no visām, kuras esmu saņēmusi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...