piektdiena, 2012. gada 30. novembris

Novembra Pirkumi

Viss ir ļoti pieticīgi:


Girls Aloud Cheryl Cole skropstas: iegādātas tuvo svētku gaidās.

Barry M slīpa lainera otiņa: nav slikta, bet arī ne ideāla. Sariņi ir nedaudz par mīkstu, lai gan resnuma ziņā tā mani apmierina.

Nails inc. nagu laka tonī Elizabeth Street: nekad neesmu varējusi noturēties pretī kārdinājumam un nenopirkt nagu laku kopā ar Glamour žurnālu pa divām mārciņām :)


Žurnāla atradu arī šos paraudziņus un, ņemot vērā, ka Novembris nav pirkumiem bagāts, nolēmu atrādīt arī šos, lai nav pārāk tukši :)

Rimmel BB Cream: par šo BB krēmu detalizētu atsauksmi jau ir uzrakstījusi Zanda. Es tikai vēlos atzīmēt savas sajūtas, lietojot produktu. Pirmkārt, pats gaišākais tonis Light man ir par tumšu un par oranžīgu. Šis tonālais tā arī nesadraudzējās ar manu matējošo dienas krēmu - tas vienkārši rullējās nesaprotamos gabalos, tā kā parasti nāk nost āda pēc saules apdeguma. Uz sejas ir sajūta, it kā būtu uzklāts trekns, barojošs krēms, kas manu ādu padarīja neveselīgi spīdīgu, bet pieļauju, ka sausai ādai varētu būt ļoti labi piemērots. Neskatoties uz to, ka tas nenomaskēja ne apsārtumus, ne vasarasraibumus, uz sejas bija redzams maskas efekts. Iespējams tāpēc, ka tonis man ir par tumšu, bet man būtu interesanti dzirdēt arī jūsu atsauksmes, ja esat šo produktu izmēģinājušas. Vai man tikai vienai neveidojas draudzīgas attiecības ar šo tonālo?


Rimmel BB krēma tekstūra: skaidri redzams krēma un pigmenta sajaukums.
Maybelline Fit Me tonālais nr 120 Classic Ivory. Man ir pats gaišākais tonis ar dzeltenīgu apakštoni. (Dotajā sērijā visi toņi, kas beidzas ar 0 ir ar dzelteno apakštoni un visi, kas beidzas ar 5 ir ar rozīgām niansēm). Uz sejas mana āda ir ar vēso, rozīgo nokrāsu, bet uz kakla un pārējā ķermeņa vairāk ar dzelteno, tāpēc es cenšos izvairīties no rozā toņiem tonālajā. Fit Me līnijā ietilpst arī konsīleris un kompaktais pūderis ar spogulīti.

Fit Me tonālais man tiešām iepatikās. Tas ir viegls un gandrīz nemanāms uz ādas, lai gan diezgan labi nomaskē nepilnības un apsārtumus. Neveidojas neieredzētais "maskas" efekts. Toņu izvēle arī ir ļoti plaša. Man īpaši iepatikās tas, kā ražotājs nodrošināja informāciju par to, kā tonālajam piemeklēt attiecīgo konsīleri un pūderi. Vienīgais, kas mani sarūgtināja ir Fit Me noturība - pat piepūderēts tas pamazām nozūd no ādas 4-6 stundu laikā.


Maybelline Fit Me tonālais nr 120 Classic Ivory

Ar šo arī noslēdzas Novembra ieguvumi kosmētikas ziņā. Ceru, ka raksts jums likās noderīgs. Būtu arī interesanti uzzināt jūsu iespaidus, ja kādu no produktiem esat izmantojušas :)

2 komentāri:

  1. Vai iesi jau lietojusi tās skropstiņas? Izskatās dabiski? Nav baigi plastmasīgas? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lietojusi neesmu, esmu tikai pielaikojusi, jo tās vēl tikai gaida savu svētku iznācienu :) Otrādi, Eylure skropstas ir ļoti mīkstas un līdzīgas dabīgajām. Vienīgais, kas man neiepatikās ir balta līnija, kur skropstas piestiprinās, tāpēc bez melna lainera neiztikt. Un protams, nedaudz jāsaīsina skropstu pamatnes garums.

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...