ceturtdiena, 2015. gada 19. februāris

Janvāra favorītlietas un neērta situācija

Uz visas tukšās taras fona, kas prevalē manā blogā un rada mazliet nomācošu iespaidu, gribas nedaudz nokratīt ziemas apātiju un uzrakstīt par kaut ko iedvesmojošāku, t.i. par tām lietām, ko esmu īpaši iemīļojusi šomēnes un kas dāvā man virkni patīkamu emociju. Tomēr bez darvas karotes arī neiztikt un, lai raksts nešķistu pārāk salkans, iekļāvu arī mēneša vilšanos. Kas zin, varbūt šī "rubrika" pat iedzīvosies.


Favorītlieta numur viens ir tikai daļēji kadrā iekļuvušais spogulis no No7. Tā kā ierobežotās dzīvojamās platības dēļ nevaru atļauties balto IKEAS žanra klasiku, nākas krāsoties diezgan neērtā pozīcijā ar šim nolūkam nepiemērotu apgaismojumu. Zvaigznēm gadījās sakrist tā, ka mans vecais spogulis salūza tieši tad, kad Boots bija Ziemassvētku atlaides, un jauno spoguli dabūju par puscenu. Tam ir divas puses - viena normāla, otra ar 5x palielinājumu, un regulējams apgaismojums gar visu perimetru. Ļoti ērti ir arī tas, ka spoguļa galva rotē uz visām pusēm un to var noliekt jebkurā leņķī. Dienas gaismu tas, protams, nekādā ziņā neaizstāj, bet rīta krāsošanās maratonu noteikti atvieglo. 

Nākamais favorīts ir balansējoša lavandas maska no britu zīmola Elemis (£29, Lookfantastic), kuru manam ādas tipam ieteica kosmetoloģe. Tā nav brīnummaska ar tūlītēju efektu, bet tiem, kas mokās ar kombinētu, bet tajā pašā laikā jutīgu ādu, ir īsts atradums, jo maska vienlaicīgi gan noņem iekaisumus, gan nomierina apsārtušu ādu, to nepārsausinot.

Dekoratīvās kosmētikas ziņā divu domu nevar būt - NARS Sheer Glow tonālais (£31, HQhair) un Deep Throat vaigu sārtums (£23, Asos) ir viennozīmīgi uzvarētāji. Sheer Glow (man tonī Deauville, kas stipri velk uz dzelteno pusi) burtiski atdzīvina un izgaismo ādu "no iekšpuses" un pēc tā lietošanas sev spogulī liecies kā pats jaunības un svaiguma iemiesojums. Tomēr, neskatoties uz šo efektu, brīžiem tonālais klājas nesmuki, izceļot sausākus laukumus, kas liek secināt, ka sausas ādas īpašniecēm šim tonālajam būtu jāmet līkums.

NARS Deep Throat



Ja arī tonālajos līdzekļos valdīja neliela variācija, tad bez NARS Deep Throat neiztiku ne dienas. Tas ir pieklusināts korallis, ar nelielu mirdzuma devu, kas liek ādai veselīgi starot. Protams, produkts nav no lētā gala un, atzīšos godīgi, redzot veikalā cenas zīmi, sirds sažņaudzās kopā ar maku. Par labu pirkumam tomēr noslieca tas, ka, pirmkārt, vaigu sārtums pats par sevi ir ļoti ekonomisks produkts, kura pietiek gadiem, un, otrkārt, NARS sārtumiem noturības ziņā es nezinu līdziniekus, kas man ir ļoti svarīgi.



Šomēnes mani patīkami pārsteidza arī pūderis matu apjomam kā produkts pats par sevi. Kadrā iekļuvušais got2be ir tikai ilustratīviem nolūkiem, jo daudzos citos zīmolos var atrast kaut ko līdzīgu. Nav jāstāv ar fēnu un jāburas ap matiem, nedaudz pūdera un apjoms gatavs! Vienīgi pirms pūdera lietošanas matiem jābūt ideāli sausiem, citādi līdzeklis tos vienkārši salipinās. Domāju, vērts arī pieminēt, ka mati man ir ļoti smalki un viegli, un šim produktam nesagādā grūtības tos piepacelt pie saknēm. Cik labi tas strādā ar biezākiem matiem, man nav ne jausmas.  



Pēdējā favorītlieta, kas sagādā man gūzmu patīkamu mirkļu ir baseins - maza siltuma un ūdens oāze ziemas vidū, kas liek izkustināt visus kauliņus un muskuļus pēc darba dienas, balansē garastāvokli, uzlabo tonusu un stiprina imunitāti. Pēc tam var arī pasildīties pirtiņā vai paburbuļot burbuļvannā un vakars izdevies!

Bet runājot par darvas karoti, mēneša vilšanās ir anti-komplimenti jeb neērtas situācijas, kas manā dzīvē nav retums. Arī šoreiz, ieskrienot veikalā, lai izņemtu savu pasūtījumu, mani uz eskalatora no aizmugures uzrunāja angļu kungs gados ar ļoti tiešu jautājumu, vai es tik tikko neesmu no frizētavas? Pati brīnos, jo neko īpašu jau man tur ar matiem nedarīja, tikai noņēma dažus centimetrus no galiņiem un mazliet ieveidoja, bet vienalga, satraukuma pilna jau gaidu komplimentu, kam tūlīt būtu jāseko. Bet ne tev bija! Izrādās, man pie mēteļa bija pieķēries matu kušķis, ko kungs "pats noņemtu, ja tas neatrastos uz tik delikātas zonas".

Kā jums pagāja Janvāris? Vai atklājāt kādu jaunu produktu, kas iegāja favorītos? Vai bija kāda vilšanās?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...